KŠD ECONOMIC a.s.

Mzdová účetní

Co u nás budete dělat?

  • Zpracování komplexní mzdové agendy pro klienty.
  • Zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další komunikace s úřady).
  • Vedení personální a mzdové administrativy klientů.
  • Příprava podkladů pro kontroly, zpracování operativní agendy klientů a reporting nadřízeným.
  • Aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny.
  • Práce ve mzdovém SW OKmzdy a programech Praetor + MS Excel a Word.

Co od Vás očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou.
  • Aktivní praxe se zpracováním kompletní agendy mzdového účetnictví (min. 4 roky).
  • Zájem o mzdovou problematiku a proklientský přístup.
  • Aktivní znalost práce na PC.
  • Samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci.
  • Znalost AJ – minimálně v písemném projevu.

Co Vám nabízíme?

  • Pracovní poměr na plný pracovní úvazek.
  • Mzda od 50.000,- dle zkušeností a osobní ohodnocení + bonusy.
  • Kolegiální a týmovou atmosféru, kde je spolupráce na prvním místě.
  • 5 týdnů dovolené, 5x Free day, stravenkový paušál.
  • Hezké kanceláře u metra C Pankrác a skvělou kávu.